El passat 18 i 19 de Febrer, l’alumnat de FPB Bàsica i Grau Mitjà del Cicle de Comerç i MK de l’IES La Mola, amb la col·laboració de la FPB de Jardineria, van tornar a sorprendre un any més amb el conegut Insti Dates per a celebrar Sant Valentí.
Les setmanes prèvies al desenrotllament de l’esdeveniment, l’alumnat va estar treballant en la decoració i organització d’este, així com en la promoció, que enguany tenia com a eslògan de campanya:“50 anys d’amor en La Mola”, amb la finalitat de continuar commemorant el 50 aniversari del centre. Esta campanya de promoció es va llançar a la sala de professors i professores amb un panell gegant amb l’eslògan de campanya, en les instal·lacions del centre mitjançant cartelleria i a través d’un tascó de radi emesa per RadioMola.
Durant el desenrotllament de l’esdeveniment el nostre alumnat de comerç es responsabilitzava i encarregava d’atendre els estudiants que els visitaven, els qui es convertien, per uns moments, en els clients del nostre restaurant. A més, enguany l’alumnat va preparar algunes dinàmiques i jocs, com per exemple un menjaclosques, per a afavorir la interacció entre els clients i fer-ho més amé i divertit. I com a element dinamitzador comptem amb música en directe del nostre alumne Álex Dj.
Este projecte compta amb una doble finalitat; d’una banda, es pretén que el nostre alumnat de comerç siga capaç d’implementar d’una manera molt pràctica els coneixements apresos a l’aula a través d’un esdeveniment real, focalitzat en Sant Valentí com una data comercial important i d’altra banda, es busca garantir una jornada d’entreteniment per a la resta de l’alumnat del centre, fomentant la importància que té l’amor en totes les seues formes i garantint valors com el respecte, l’amistat, la inclusió, etc.


