La normativa vigent per a centres de titularitat pública indica que les comunicacions famílies-centre educatiu s’han de dur a terme a través d’ITACA-WEB FAMÍLIA 2.O.
És necessari que totes les famílies tinguen accés a la plataforma web (enllaç) o a l’aplicació per a mòbils (Android, Apple) des del moment de la matrícula. Mitjançant esta ferramenta les famílies podran:
- Consultes les notes acadèmiques de la seua hio/-a.
- Justificar les faltes d’assistència del seu fill/-a.
- Comunicar-se amb el tutor o la tutora i la resta de professorat del seu fill/-a.
- Portar un seguiment del rendiment acadèmic del seu fill/-a. La plataforma permet al professorat realitzar comentaris del tipus: Ha millorat el seu rendiment, no treballa en classe, ha fet els deures, no respecta el material, reconeixement positiu, molesta, interromp, no es presenta a un examen…
Les claus se sol·liciten en el departament d’administració de l’institut (pregunteu a Lucía).
Si algun pare, mare, tutor-a, té dificultats per a accedir a l’aplicació o conéixer el seu funcionament, pot consultar la pàgina d’ajuda:
https://ceice.gva.es/webitaca/docs/webfamilia/guia_web_families_itaca_es.pdf
O contactar amb el centre. Estarem encantats/-as d’ajudar-los.