Normes xarxa llibres

1. La Xarxa de Llibres IES La Canyada és iniciativa de la Conselleria d’Educació Investigació Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, per la qual cosa en tot moment s’ajustarà a la legislació, terminis i subvencions que des d’ella es dictaminen.

2. Els llibres de text són propietat de la Xarxa de Llibres IES La Canyada.

3. Cada alumne/-a té dret a un exemplar de cada matèria del seu curs, quedant exclosos els quaderns amb exercicis i llibres de lectura. El lot serà lliurat a judici del personal que forme part de la coordinació de la Xarxa de Llibres de la manera més justa i adequada possible, i no s’admetran reclamacions al respecte en la seua adjudicació.

4. Tots els llibres de la Xarxa han d’anar folrats. És responsabilitat de la família receptora folrar els llibres.

5. Tots els alumnes que han sigut de la Xarxa aquest curs que ara acaba passen a ser-ho automàticament del següent i no han de presentar cap sol·licitud.

6. L’alumne/a serà responsable de fer un ús adequat i acurat dels llibres de la Xarxa. Les famílies acompanyaran els seus fills/-es per aconseguir aquest propòsit. El professorat també farà un treball de sensibilització a l’hora de treballar amb el llibre.

7. DILLUNS 17 de JUNY de 2019, l’alumnat de la Xarxa farà el PRIMER LLIURAMENT DE LLIBRES d’11:30 h a 14:00 h en la seua aula de TUTORIA, si no hi ha canvis. (Lliurament obligatori per a l’alumnat amb totes les matèries superades)

8. DIVENDRES 28 de JUNY de 2019, l’alumnat de la Xarxa tindrà l’opció de fer el SEGON LLIURAMENT DE LLIBRES de 11:00 h a 13:00 h en la seua aula de TUTORIA, si no hi ha canvis. (Lliurament obligatori per a l’alumnat que haja superat les matèries suficients per a passar de curs)

9. En el cas de pèrdua, ruptura o mal ús evident d’algun llibre, la família haurà de repondre’l.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COMPRENSIÓ!

JUNTS MILLORAREM!