PREMI DEL XIX CERTAMEN COMPITALIA

NATALIA CALATAYUD TEJEDO, alumna de 4rt d’ESO B, ha aconseguit el TERCER PREMI del XIX CERTAMEN COMPITALIA.
ENHORABONA NATALIA!

NATALIA CALATAYUD TEJEDO, alumna de 4rt d’ESO B, ha aconseguit el TERCER PREMI amb el treball titulat “Les dos vides de Tirèsies” en la Modalitat “Fídies” (còmic d’un mite o fet històric grecoromà) del XIX CERTAMEN COMPITALIA, convocat per l’Associació Cultural Prósopon Sagunt.

Este premi está dotat amb 80 euros i la possible difusió i publicació del treball en www.prosoponteatro.com i al Quadern Compitalia, únicament amb interès didàctic i sense finalitat lucrativa.

Els premis, així com els diplomes als participants, es lliuraran durant les representacions del Festival de Teatre Grecollatí que se celebrarà al Teatre Romà de Sagunt del 16 al 20 d’abril de 2018.

ENHORABONA NATALIA!!!!!!