Explicación XIII Juegos Matemáticos

VIATGE A LA NEU

– Jaca, 25-29 Gener –

A iniciativa del nostre professor d’Educació Física, Francisco Leal, setze alumnes d’1, 3 i 4 d’ESO partim cap a Jaca amb molta il·lusió i marcant-nos nous reptes. Hem tornat molt contents i satisfets: uns hem après a esquiar o a lliscar-nos sobre snowboard; uns altres hem perfeccionat la nostra tècnica i aconseguit un nou nivell però tots hem superat pors i desafiaments. Malbaratem energia i positivisme i no se’ns resisteixen les pistes, ni les de neu ni les de gel! L’experiència ha estat molt grata doncs hem conviscut en bona harmonia no només en el nostre grup sinó també amb els alumnes dels altres dos centres que es van unir al nostre projecte. En definitiva, hem compartit aprenentatge, emocions i experiències inoblidables.