“Les Tècniques d’Estudi”

2a Jornada de “L’Escola de mares i pares” organitzada per l’AMPA de l’IES La Canyada. Divendres 24 de gener de 2014 a les 19:00. Saló d’actes de l’institut.

Estimades famílies,

tenim el gust de comunicar-vos que este DIVENDRES 24 de gener a les 19:00 h. tindrà lloc la 2a jornada de la nostra ESCOLA DE MARES I PARES organitzada per l’AMPA, en la sala d’actes de l’institut. Amb el títol "Les Tècniques d’Estudi" i de la mà d’IMECO, els que ja van estar amb nosaltres en l’anterior jornada, abordarem este tema a fi de reflexionar i disposar de pautes que puguen ajudar els nostres fills/es. Duració aproximada 2 hores.

IMPRESCINDIBLE confirmar assistència contestant a este correu electrònic, indicant nom i cognoms de qui assistix, curs dels fills/es i si sou família sòcia de l’AMPA.

LES TÈCNIQUES D’ESTUDI

AMPA IES La Canyada

Dia 24 de Gener 2014. 19:00 hores

1. Què és educar

• Orientar. Objectius

• Traure” el millor de cada u. Conéixer

2. Qui educa: Pares, professors, alumnes, entorn social

3. La Intel·ligència.

• Què és.

• Com funciona. La percepció.

• Quantes. Múltiples

• Importància d’un projecte o objectius personals

4. Les tècniques d’estudi

• Què és estudiar