Ángeles Matute guanya el 2n premi del concurs literari

Una alumna de 4t d’ESO de l’IES Juan de Garay ha estat guardonada al XVIè concurs literari del Consell Valencià de Cultura.

Ángeles Di Jhuliet Matute Andazora ha rebut el 2n premi del concurs literari «La vida després del confinament» pel seu relat La perspectiva de la vida.

L’acte de lliurament de premis ha tingut lloc aquest 16 de juny  al Palau de Forcalló, seu del Consell Valencià de Cultura. La cerimònia ha estat presidida pel professor Santiago Grisolía, que ha lliurat personalment el diploma i la medalla commemorativa a la nostra alumna. Ángeles Matute ha estat acompanyada en l’acte pels seus progenitors, la seua amiga i companya d’estudis, Ana Tomás i els seus professors Pau Tobar i Marta Carles.

Per a saber més: Segon premi al concurs literari del Consell Valencià de Cultura

Angeles Matute 4ESO