Lliurament de notes curs 2023-24

Les notes finals del curs 2023-24 es publicaran en la WEB FAMÍLIA el dia 21 de juny a les 00:00 hores.

No obstant, el centre té el següent calendari per lliurar els butlletins a les famílies de manera presencial, ja que necessitem donar-vos informació sobre l’alumnat, documentació de matrícula i cal tornar els llibres de text.

DIVENDRES 21 DE JUNY 2024 . Lliurament de notes de 4t ESO, 1r FPB i 2n FPB. Els tutors us citaran a una hora concreta a cada família.

DIMARTS 25 DE JUNY 2024. LLiurament de notes a 1r ESO, 2n ESO i UECO. Els tutors us citaran a una hora concreta a cada família.

DIMECRES 26 DE JUNY 2024 LLiurament de notes a 3r ESO i PROGRAMA. Els tutors us citaran a una hora concreta a cada família.

Aquest mateix dia i després de recollir les notes entregaran els llibres en la Biblioteca tots aquells alumnes que pertanyen a la Xarxa Llibres. Recordeu que cal portar-los en bon estat i canviar els folros si així ho estimeu.