Convalidació de matèries (ESO i Batxillerat)

PROCEDIMENT

L'alumnat que cursa simultàniament ensenyaments professionals de música i de dansa o bé que acredita la condició d'esportista d'alt nivell, d'alt rendiment o d'elit, podrà beneficiar-se de convalidacions i exempcions, en els estudis que realitze en el nostre centre.

Per a beneficiar-se d'aquesta mesura, ha de consultar la normativa sobre aquest tema publicada en la pàgina web de Conselleria, on s'estableixen els requisits per a poder sol·licitar-la.

CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS EN ESO: Enllaç a la pàgina web de la Conselleria d'educació sobre convalidacions i exempcions.

CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS EN BATXILLERAT: Enllaç a la pàgina web de la Conselleria d'educació sobre convalidacions i exempcions.

Quan estiga obert el termini per a cada curs escolar, haurà de seguir el procediment descrit emplenant el formulari corresponent (és possible fer-ho en línia).

ESO: Enllaç a la pàgina de Conselleria amb els formularis de sol·licitud

BATXILLERAT: Enllaç a la pàgina de Conselleria amb els formularis de sol·licitud

El formulari haurà d'imprimir-se i presentar-se en el centre abans que acabe el termini que la convocatòria determina.