Sol·licitud de baixa de batxillerat i anul·lació de matrícula

La permanència màxima en el Batxillerat en règim ordinari diürn és de quatre anys acadèmics. Amb la finalitat de no esgotar este termini, l’alumne podrà sol·licitar a la direcció del centre l’anul·lació de la matrícula quan acredite una de les següents circumstàncies:

• Malaltia prolongada de caràcter físic o psíquic.
  • Incorporació a un lloc de treball.
  • Obligacions ineludibles de tipus personal o familiar que impedisquen la normal dedicació a l’estudi.
  • Altres circumstàncies, degudament justificades, que tinguen caràcter excepcional.

La sol·licitud d’anul·lació de matrícula s’haurà de presentar abans de finalitzar el mes d’abril, aportant la següent documentació:

• Imprés de sol·licitud, signat pel pare/mare en cas de ser menor d’edat
  • Fotocòpia del DNI / NIE de l’alumne o representant legal si és menor d’edat.
  • Documentació justificativa de les circumstàncies al·legades.

Normativa: Ordre 38/2017, de 4 d’octubre, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l’avaluació en Educació Secundària Obligatòria, en Batxillerat i en els ensenyaments de l’Educació de les Persones Adultes en la Comunitat Valenciana.