Olimpíades matemàtiques

Des de març es va celebrant les olimpíades de matemàtiques en l’àmbit escolar tant en primària com en secundària, i l’IES EL CABANYAL com tots els anys hi participa. Enguany ens congratulem de tindre dos alumnes que han superat la fase comarcal i han participat en la fase provincial. Un d’ells ha superat aquesta fase, superant també la fase autonòmica, i finalment, ha participat en la fase nacional de la competició.

Volem des del departament de matemàtiques, i de manera extensiva de tot el claustre de professors i de l’equip directiu, felicitar a SOFIA GINESTAR CARLOS de 2n d’ESO per arribar a la fase provincial, i a MARC PERIS VICENT de 2n d´ESO per arribar a la fase nacional de les olimpíades matemàtiques del curs 2020-21. Esperem que aquests èxits individuals servisquen per a animar a tot l’alumnat a que participe de manera activa en totes aquelles activitats que impulsen el seu enriquiment personal i acadèmic.