Realització de logotips Erasmus+

PROJECTE ERASMUS KA101

«BENESTAR, INCLUSIÓ I SOSTENIBILITAT:

CONSTRUINT L’EUROPA DE 2030»

Durant el curs 2019-2020 el nostre institut va ser seleccionat per dur endavant un projecte Erasmus dins del programa KA101 per a la formació del professorat.

El projecte ja està en marxa durant aquest curs 2020-2021 i, entre altres accions, hem pensat de fer-lo visible i reconeixible per mitjà d’un logotip que ens identifique.

Amb eixa finalitat, vam demanar a la professora de Dibuix Anita Pérez la col·laboració per tal que, en l’assignatura de Dibuix Artístic de 1r de batxillerat, l’alumnat fera uns esbossos d’entre els quals després en triaríem un per al nostre projecte.

Els treballs d’aquest alumnat han sigut realment fantàstics, originals i creatius, així que a l’hora de fer la selecció hem tingut vertaders problemes perquè qualsevol de les propostes podria haver sigut la seleccionada. Això no obstant, no hem tingut més remei que triar-ne una, i la que veieu a continuació serà la que a partir d’ara servirà per identificar-nos:

Agraïm de tot cor la participació de la professora i de tot l’alumnat, perquè amb la seua col·laboració hem aconseguit fer una mica més visible el nostre projecte, i per a nosaltres és un orgull que la que a partir d’ara serà la nostra senya d’identitat haja sorgit del treball dels mateixos membres de la nostra comunitat educativa.