27 DE SEPTEMBRE – JORNADA TEI

“El passat dilluns 27 de Setembre va tindre lloc l’anomenada JORNADA TEI, un dia d’encontre entre l’alumnat de tercer d’ESO i l’alumnat de primer. El TEI és un programa anomenat Tutoria Entre Iguals, que té com a objectiu la prevenció de l’assetjament escolar i la millora de la convivència. Cada alumne de primer d’ESO té assignat un alumne o alumna de tercer com a tutor o tutora. En la jornada TEI es van assignar els tutors i tutores corresponents i l’alumnat va participar en moltes activitats dinamitzades pel Tècnic en Animació Sociocultural Miguel Valdivieso.”