Ús de les Pantalles Digitals i la IA aplicat a la pràctica docent.
El claustre de l’IES Bocairent ha participat en unes jornades de formació sobre Intel·ligència Artificial i l’us de les Pissarres Digitals Interactives Synetech (recentment instal·lades a les aules del centre).
Aquesta formació ha resultat molt útil i té un gran ventall d’aplicacions en el nostre dia a dia per a enriquir l’experiència educativa, oferint recursos més dinàmics i interactius que fomenten la participació activa dels alumnes per a impulsar la motivació de l’alumnat i ens obrirà portes a una educació més inclusiva.
D’altra banda, facilita la tasques docents i hem obtingut resposta a qüestions com Com ha impactat la IA en l’educació? Com pot afectar la IA al rendiment acadèmic? Com està transformant la intel·ligència artificial la forma en què aprenem? Com pot la IA personalitzar l’aprenentatge? Quines eines de IA estan disponibles per als docents? Quins són els desafiaments i oportunitats que presenta aquesta tecnologia en l’àmbit educatiu?.
Ara ja estem preparats per a posar en pràctica tot allò que hem aprés i fer de l’IES Bocairent un institut que aposta per l’actualització tecnològica i les eines docents d’última generació.
