Entrevista sobre la pel·lícula d’Alejandro Amenábar

“EL CAUTIVO” LOCALITZACIONS

En l’IES de Bocairent sempre estem buscant noves maneres d’enriquir l’experiència educativa dels nostres estudiants. Al maig, l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’optativa de Comunicació Audiovisual ha tingut l’oportunitat d’endinsar-se en el fascinant món del cinema a través d’una entrevista exclusiva amb el Cap de Localitzacions de la pel·lícula “El cautivo”, dirigida per Alejandro Amenábar, que s’està rodant en el nostre benvolgut poble. Esta experiència els ha permés conéixer de primera mà els desafiaments i les recompenses de treballar en una producció cinematogràfica.

Volem expressar el nostre més sincer agraïment al Cap de Localitzacions, Daniel Villalba, per la seua amabilitat i disposició per a compartir el seu temps i coneixements amb els nostres estudiants. També estenem la nostra gratitud a tot l’equip de producció per permetre’ns donar una ullada dels bastidors d’este emocionant projecte. Sens dubte, ha sigut una experiència inspiradora i educativa per a tots.

Al nostre alumnat, gràcies pel seu entusiasme i per les excel·lents preguntes realitzades durant l’entrevista. Continuarem buscant oportunitats perquè puguen aprendre i créixer a través d’experiències pràctiques i enriquidores.

No es perden l’article complet amb l’entrevista i les impressions dels nostres estudiants!