Festa literària i musical

FESTA LITERÀRIA I MUSICAL 2024 (IES BOCAIRENT)

El proper mes d’abril és el “Mes de la paraula” a Bocairent, és per això que un grup de professores i professors del centre, amb la col·laboració de bona part de l’alumnat d’ESO, FPB i batxillerat, hem organitzat una ruta literària i musical pel poble. L’objectiu és fomentar la lectura entre els més joves. Se celebrarà el dia 7 de maig de 2024.

En aquesta jornada es llegiran i es dramatitzaran diverses poesies i peces narratives de curta durada. També s’escoltarà música en directe a llocs emblemàtics de Bocairent. Des del punt de vista temàtic, l’activitat pretén sobretot donar visibilitat a les dones poetesses i escriptores nascudes o vinculades a Bocairent i celebrar l’any Estellés, dedicat al poeta de Burjassot. Amb aquest motiu, es convocaran diversos concursos artístics i literaris.

(Feu clic ací per veure els horaris i el mapa en línia)

2) Els concursos

2.1) Concurs d’expressió artística: «Fem un punt de llibre»

2.2) Concurs de fotografia: «Llegim en valencià»

2.3) Concurs d’expressió conceptual: «Poemes-objecte».
VIIIé Concurs de “Poemes objecte”. Memorial Alícia Mafé

2.4) Concurs lingüístic “The Sonorousness of the English Language” (La sonoritat de la llengua anglesa)

2.5) Concurs filosòfic “La paraula filosòfica més bella”

2.6) Premis