Transport

Només per a alumnat de l’IES Cova Santa que serà usuari del transport en el curs 2024-2025.

Ja està disponible en ITACA Web Família l’esborrany de sol·licitud de transport escolar per al present curs (Tràmits>Descarregar esborrany). Si les dades de l’esborrany són correctes, s’haurà d’imprimir, firmar i presentar en la secretaria del centre fins al dia 05 de juliol. Si alguna dada és errònia es descarregarà i imprimirà l’esborrany i s’assenyalarà la circumstància que canvia en l’apartat G, presentant en la secretaria del centre l’esborrany i la documentació justificativa fins al dia 05 de juliol.

El següent enllaç és per a l’alumnat que el curs 2024-2025 cursarà 1ºESO. S’haurà d’adjuntar al sobre de matrícula:

Esta sol·licitud NOMÉS s’emplenarà en cas de matricular-se per primera vegada en l’IES Cova Santa

EMPRESES TRANSPORT ESCOLAR

Torbus (961 65 36 59) esta empresa cobrix dos rutes d’Altura, Soneja, Sot de Ferrer, Azuebar i Chovar.

Massabus (961 44 36 89) esta empresa cobrix la ruta de Geldo, Altura i la Baronia i la ruta d’Algimia de Almonacid, Vall de Almonacid, Gaibiel i Matet.

Aurebus (961 51 72 68) esta empresa cobrix la ruta de Cárrica, Castellnovo i Almedíjar.

Mundobus (961 27 31 45) esta empresa cobrix la ruta de Soneja.