Consell Escolar

A través d’aquest òrgan tots els membres de la comunitat educativa participen en el govern dels centres escolars.

Pares i mares, alumnat, professorat i personal no docent posseeixen veu i vot en la gestió dels centres, gràcies a la representació que tots els sectors de la comunitat educativa tenen en els membres dels consells escolars, la majoria de les decisions importants que es prenen en un centre educatiu han de passar per aquest òrgan de govern.

Mario Montal Martín

Direcció d’estudis