Matrícula 3r ESO 2024/2025

INSTRUCCIONS

• Llegir detingudament les instruccions de matrícula.
  • Descarregar de la web els impresos a emplenar.
  • Entregar tota la documentació al tutor/a. La data límit de lliurament s’indica en les instruccions de matrícula.
  • Important: existixen dos tipus diferents de matrícula, la de 3ªESO ordinari i la de 3ºESO PDC. Emplenar únicament la que corresponga.
  • La matrícula per a l’alumnat  repetidor es realitzarà els dies 2, 3 i 4 de juliol.
  • La matricula per a l’alumnat que ha sol·licitat per la via d’admissió  la seua inscripció l’el IES es realitzarà de manera presencial del 22  al 26 de juliol.

IMPRESOS