Sensibilització en la diversitat

En les tutories de l'ESO i 1r batxillerat, han treballat entorn a la diversitat, sobretot en sensibilització i respecte davant les diferències i cada grup ha treballat en profunditat una necessitat concreta.

També, dijous passat vam celebrar una jornada en el saló multiusos de Chelva; on comptem amb la col·laboració de l'Associació Asindown que ens van explicar com treballen i van projectar el curtmetratge que han elaborat anomenat Diferents. També, la nostra alumna Julia va voler compartir la Síndrome Goldenhar que li acompanya des del seu naixement, va ser tota una valenta i és de reconéixer tota la il·lusió i afecte que va posar a compartir-ho amb tot el centre.

Finalment, us deixem un vídeo que hem realitzat entre alguns profes i alumnes/as del centre recordant que la diversitat és una cosa que ens enriqueix, que hem de normalitzar per a no continuar parlant d'inclusió si no de convivència.

Gràcies a tots/as per la vostra implicació i compromís.

El departament d'Orientació.