Arranca el programa SinergIES

sinergies2

Dijous passat, va donar principi el programa SinergIES, projecte d'innovació educativa, que aquest curs es desarollará en el nostre centre. L'acte tub lloc en el saló multiusos de l'Ajuntament i va comptar amb la presència de Juan José Aguilar, Regidor d'educació, Susi Muñoz, Directora del centre, Inma Muñoz, Cap d'estudis, així com personal de Serveis Socials i de la Mancomunitat Alt Túria.

El projecte SinergIES es basa en els pogramas de tutoria entre iguals, en els quals, un alumn@ major (3o/4o) tutoritza a otr@menor durant la transició de la primària a la secundària. Aquesta iniciativa compta amb la participàción d'un total de 27 alumnes tutors (Germà/a major) i 13 tutors (professorat i personal no docent).

Destacar la gran participació de l'alumnat i les seues famílies en aquest acte tan important i emotiu que es va celebrar dijous passat. En ell, es van donar a conéixer l'equip de persones que formen SinergIES, tant professorat com alumnat tutor, i es van realitzar una sèrie de dinàmiques i activitats mitjançant les quals, es van formar les parelles que treballaran juntes durant el projecte. L'acte va concloure amb una activitat intergeneracional que va posar a prova els coneixements i destreses de pares i fills, de la qual tots van poder gaudir, i un berenar patrocinat per l'Ajuntament de Chelva.

Gràcies a totes les persones que han fet possible que SinergIES inicie el seu camí.