Formació en mediació

pexels-alex-green-5699466

Divendres passat i dissabte, els alumnes/as majors del programa Sinergies de l'IES Alt Túria van viatjar fins a Piles per a compartir, conviure i aprendre junts durant 36h que van ser realment intenses. Loli Haro, educadora especialitzada en autoestima i habilitats socials, a més de mediadora en contextos educatius, va ser la ponent i guia en la formació de mediació escolar.

El nostre alumnat va treballar entorn al paper de les emocions, el conflicte, la dignitat personal i especialment en el procés de mediació escolar en conflictes.

A més, gaudim de la mar, d'un preciós començar el dia, dinàmiques i jocs on riem, convivim i reforcem la nostra il·lusió: formar un equip de mediació escolar en el nostre centre.

Van ser dos dies gratificants, plens de compromís i molta il·lusió.