Taller de Batucada

pexels-jure-širić-730656

Dilluns passat, els alumnes de 1o i 2o d'ESO van poder descobrir l'apassionant món de la percussió brasilera a través d'aquest taller pràctic amb el percussionista Iván Repiso, component de la batucada Eywä. L'alumnat va poder conéixer d'una manera lúdica i divertida els diferents  ritmes de la música afrocubana i brasilera presents en la batucada.

Encara que el principal objectiu del taller era passar-lo bé amb la creativitat rítmica que tots nosaltres tenim en el nostre interior, els objectius d'aquesta activitat pretenien que l'alumnat adquirira els següents objectius:

• Conéixer els diferents ritmes que conformen la batucada
  • Acostar-se a la música brasilera
  • Treballar la interpretació grupal
  • Apreciar la importància de la música com a expressió artística i cultural, entre altres.

El treball en grup i la cooperació guiada permet millorar les habilitats  socials de l'alumnat i els converteix en  part d'un col·lectiu amb un objectiu comú: gaudir i aprendre amb la  música.