ALUMNAT 2n BAT


A continuació trobaràs tota la documentació necessària per a poder matricular-te en el nostre centre.

LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ · FINS EL 25/07
1. Emplena els següents documents

2. Pagament de taxes

Consulta les instruccions del pagament de taxes ací. Realitza el pagament directament en el banc, sense necessitat de passar abans pel centre i assegura’t d’aconseguir el justificant de pagament.

3. Si fora necessària la modificació d’algun de les següents dades, per actualització o renovació del document, ha d’adjuntar-se en el formulari de matrícula en línia:

  • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a
  • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del pare i la mare o tutors legals (no és necessari en alumnat major d’edat)
  • Fotocopia targeta SIP (targeta sanitària)
  • Fulla de dades personals (pots descarregar-la ací)

4. Emplenada digitalment FORMULARI DE MATRÍCULA EN LÍNIA

  • Emplenada digitalment utilitzant la Identitat Digital d’alumne/a i adjunta en ell la documentació requerida i justificants de pagament.
  • L’interval de dates per a emplenar els formularis és del 26/05 al 20/06
Informació important
  • Els formularis necessiten accés amb la Identitat Digital de l’alumne.
  • Ací trobaràs un manual sobre com usar la Identitat Digital.
  • Han de ser emplenats amb la supervisió dels pares o tutors legals de l’alumne.
  • L’última modificació enviada serà la vàlida.
  • Una vegada acabat el termini, no es podrà accedir.
  • És necessari clicar el botó “Enviar” perquè es valide el formulari.
  • Cal clicar el botó “Guardar el formulari

El formulari d’optatives estarà disponible des del 12/05 fins al 25/05

Emplenar digitalment

  • Formulari d’optatives en línia (es necessita la Identitat Digital de l’alumne)
  • L’interval de dates per a emplenar els formularis és del 12/05 AL 25/05.
Informació important optatives
  • Els formularis necessiten accés amb la Identitat Digital de l’alumne.
  • Ací trobaràs un manual sobre com usar la Identitat Digital.
  • Han de ser emplenats amb la supervisió dels pares o tutors legals de l’alumne.
  • L’última modificació enviada serà la vàlida.
  • Una vegada acabat el termini, no es podrà accedir i serà el centre qui decidisca les optatives en funció de la disponibilitat i les necessitats del centre.
  • És necessari clicar el botó “Enviar” perquè es valide el formulari.
  • Cal clicar el botó “Guardar el formulari

Vols pertànyer a l’AMPA?

  • Emplena la següent fulla (pots descarregar-la ací) i realitza el pagament de la quota (ha d’aparéixer el nom de l’alumne).
  • El resguard al costat de la fulla ha d’entregar-se d’una de les següents maneres:
    • Per Whatsapp al número +34 693 02 12 86
    • Per email a apacarrus@hotmail.es
    • De manera presencial els dimecres de 10:00h a 11:30h o de dilluns a dijous de 18:00h a 19:00h.
    • Depositant-ho dins de la bústia de l’AMPA que trobaràs enfront de secretaria.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies