Vaga convocada

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga per al proper dia 16 de novembre. L’alumnat ha seguit el procediment indicat i ha comunicat a la direcció del centre la seua intenció d’exercir el dret de vaga.

Recordem que, segons la legislació vigent, la no assistència a classe és un dret per a l’alumnat a partir de 3r d’ESO.

L’alumnat que decidisca secundar la vaga ha de lliurar al seu tutor/a l’autorització dels seus responsables familiars o legals degudament signada.

El dia assenyalat per a la vaga, l’alumnat que acudisca al centre ha de romandre-hi durant la totalitat de la jornada lectiva.

L’alumnat que no vulga participar en les mobilitzacions té dret d’assistir a classe i el professorat impartirà les seues classes independentment del nombre d’alumnes que hi haja.