Renúncia

RENÚNCIA A LA CONVOCATÒRIA DE MÒDUL/S CICLE

Per a no esgotar el límit de les convocatòries establides per als mòduls professionals de formació en el centre educatiu, l’alumnat podrà renunciar a l’avaluació i qualificació d’una de les convocatòries o de les dues del curs acadèmic de tots els mòduls o d’algun, sempre que concórrega alguna de les circumstàncies següents:

a) Malaltia perllongada o accident de l’alumne o l’alumna.
b) Obligacions de tipus personal o familiar apreciades per l’equip directiu del centre que condicionen o impedisquen la normal dedicació a l’estudi.
c) Ocupació d’un lloc de treball.
d) Maternitat o paternitat, adopció o acolliment.
e) Altres circumstàncies, degudament justificades, que tinguen caràcter excepcional.
f) Proposta de l’equip educatiu de no presentació a la segona convocatòria.

L’alumne/a:

• No perdrà la condició d’alumne/a ni el dret a la reserva de plaça sempre que es matricule dins de les dates establides.
  • No se li computaran les convocatòries dels mòduls renunciats.

Els terminis de presentació son:

• Antelació mínima d’un mes a la data de l’avaluació final del/s mòdul/s afectat/s.
  • Si la sol·licitud fora a proposta de l’equip educatiu, no caldria ser presentada amb dita antelació mínima d’un mes.

Documentació a aportar, segons el cas: