Reunió de transició primària-secundària

• AUSIÀS MARCH

• LA MOLETA

• LA COVA

i els convida a la reunió que tindrà lloc el dia 26 DE MAIG A LES 19:00H. per via telemàtica.

En aquesta reunió es tractaran aspectes molt importants quant a la vida de les vostres filles i dels vostres fills el curs vinent, com ara horaris, organització del centre, assignatures opcionals, programes educatius,xarxa-llibres, activitats extraescolars, alumnes mediadors, congrés del Botànic, etc.

Donada la importància de les qüestions que es tractaran se us recomana l’assistència. L’enllaç de la reunió és:

Al web de l’IES en el seu apartat de mestreacasa es penjaran en aquests dies algunes recomanacions sobre com es realitzaran les reunions telemàtiques, la presentació que anem a projectar i el llibret digital amb la informació bàsica del nostre centre. Us recomanem que la reviseu abans de la reunió.

El director de l’IES Botànic Cavanilles

INFORMACIÓ SOBRE LA VIDEOCONFERÈNCIA