Admissió Cicles Formatius

22  de juliol

23 al 30 de juliol

• Presentació de sol·licitud

• Accedir a la web de la matrícula telemàtica de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (https://portal.edu.gva.es/telematricula/) per a emplenar formulari electrònic d’admissió, segons l’ensenyament que corresponga.

• Les persones sol·licitants que no tinguen la possibilitat d’accés a mitjans electrònics, poden acudir al centre en què se sol·licita plaça com a primera opció, que serà habilitat com a punt d’atenció a usuaris, amb cita prèvia, telefonant al 964739260.

• Cada sol·licitant formularà una única sol·licitud. La sol·licitud haurà de realitzar-la l’alumne, si es major d’edat. En cas contrari, la farà el pare, la mare o tutor/a legal.

• En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies requerides per a l’admissió. En tot cas, el centre podrà requerir la seua presentació en altre moment del procés. La falsedat en les dades declarades, o no acreditades suficientment, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud.

• En cas de no-convivència dels progenitors per separació, divorci, ruptura de parella o situacions anàlogues. S’ha de marcar la casella habilitada al efecte. Quan es marque la casella d’existència de no-convivència, en el moment de formalització de la matrícula, s’haurà d’aportar la signatura i consignar les dades del pare, mare o tutor diferent a la persona que va formular la sol·licitud de plaça. (Art.15é) de la Resolució de 31 de març de 2021.

• Requisit Acadèmic

1. No és necessari que aporten presencialment el RA en el centre sol·licitat en primera opció els qui accedisquen a un cicle formatiu de grau mitjà o de grau superior mitjançant l’opció d’accés directe i es troben en una d’aquestes situacions:

• Obtinguen en el curs 2020-2021 la titulació de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), titulat en Formació Professional Bàsica, tècnic de grau mitjà i els que s’han titulat en Batxiller o Tècnic Superior de Formació Professional en la fase ordinària.

• Ja haurien obtingut qualsevol de les titulacions anteriors en centres públics o privats concertats en algun dels cursos següents: 2016-2017, 2017-2018, 2018-2019 o 2019-2020.

2. No és necessari que aporten presencialment el RA en el centre sol·licitat en primera opció els qui accedisquen a un cicle formatiu de grau mitjà o de grau superior mitjançant l’opció de prova d’accés i s’hagen examinat d’aquesta prova en aquest any en el mateix centre que haja sol·licitat en primera opció.

3. Hauran d’aportar presencialment el RA en el centre sol·licitat en primera opció, en les dates que s’indiquen, aquelles persones que no es troben entre els casos anteriors ,es a dir, els qui:

• Van obtindre el títol fora de la Comunitat Valenciana o en un centre de Formació Professional d’Adults (FPA).

• Accedisquen amb el títol de l’ESO després de cursar un cicle de Formació Professional Bàsica.

• Accedisquen per altres vies.

• Accedisquen mitjançant la prova d’accés i aquesta l’han realitzada en un centre diferent del sol·licitat en primera opció.

• Obtinguen la titulació de Batxiller o de Tècnic Superior de Formació Professional en la fase extraordinària de juliol.

• Desitgen canviar de via d’accés respecte a la inicialment marcada en la sol·licitud.

• Sol·liciten accedir a segon curs d’un cicle de Formació Professional Bàsica.

• Hagen obtingut la titulació necessària per a l’accés directe en cursos anteriors als indicats en l’apartat 1.

• Matrícula: Del 23 al 30 de juliol.

• L’alumnat admés, una vegada publicades les llistes definitives d’ admesos ha de formalitzar la matrícula presencialment, demanant cita prèvia al telèfon 964739260.

• La documentació de matrícula estarà a la consergeria i a la web del centre

MOLT IMPORTANT: D’acord amb el Decret 18/2016, de 8 de juny, per la qual es regulen l’accés, l’admissió i la matrícula a ensenyaments de grau mitjà superior de Formació Professional en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, si l’alumnat admés no formalitza matrícula en el termini expresat, s’entendrà que renúncia a la plaça escolar i la seua plaça es considerarà vacant per renúncia.

Cita prèvia: 964739260

Contacte amb el centre: 12002671.secretaria@edu.gva.es