RESOLUCIÓ CONVOCATÒRIES BEQUES DE MOBILITAT 17-18

S’han resolt les convocatòries de beques corresponents al PROGRAMA ERASMUS+ de la Direcció General d’Educació i Cultura de la Unió Europea per als estudiants de Cicles Formatius del nostre centre.

La convocatòria era per 4 beques de Mobilitat en Formació Professional per als alumnes de cicles formatius de grau mitjà i 6 beques de Mobilitat en Educació Superior per als alumnes de cicles formatius de grau superior.

Per a les beques de Mobilitat en F.P. s’han rebut en el termini fixat 7 sol·licituds. Els 4 alumnes seleccionats realitzaran tot el mòdul d’FCT (9 setmanes) en empreses d’Almada (Portugal).

Per a les beques de Mobilitat en E.S. s’han rebut 6 sol·licituds. Els  6 alumnes seleccionats desenvoluparan la totalitat del seu mòdul d’FCT (3 mesos) en empreses de la ciutat italiana de  Parma (Itàlia).

Enllaç a:
Resolució beques Mobilitat en Formació Professional (c.f.g.m.)
Resolució beques Mobilitat en Educació Superior (c.f.g.s.)

AVÍS IMPORTANT: ELS ALUMNES SELECCIONATS ESTAN CONVOCATS A UNA REUNIÓ INFORMATIVA EL PROPER DIMECRES 8 DE NOVEMBRE A LES 14:00 HORES AL SALÓ D´ACTES.