INFORMACIÓ A LES FAMÍLIES SOBRE XARXA-LLIBRES 2017-2018

Participació de l’alumnat en el programa

Les famílies que vulguen participar per primera vegada en el programa banc de llibres haurà de sol·licitar-ho segons el model de sol·licitud electrònica que apareix a la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Cal que porten la sol·licitud emplenada a la secretaria del centre abans del 20 de Juny.  L’enllaç per a fer la sol·licitud és el següent:

Les famílies que hagen participat en el programa aquest any 2016/2017 no ha de presentar cap sol·licitud per a participar en el Banc de llibres 2017-2018, ja que aquesta condició es manté si la família no exerceix el seu dret a renúncia en la participació. En cas de renúncia, cal anotar-ho en el document de lliurament**  i Retornar el lot de llibres.

En qualsevol dels dos casos i segons la normativa vigent, serà imprescindible per a poder participar en el banc de llibres el lliurament del lot complet de llibres de text  corresponents al curs 2016-2017 en el centre.

En aquest sentit cal tindre en compte el que s’indica en l’article 10.2 de l’Orde 26/2016: " El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d’aquests suposarà l’obligació, per part dels representants legals de l’alumne o alumna, de reposar el material deteriorat o extraviat"

Lliurament dels llibres de text al centre

La recollida dels llibres de text es realitzarà segons la graella següent:

Ha participat en Xarxa-llibres 16/17

No ha participat en Xarxa-llibres 16/17 però vol participar 17/18

Alumnat  amb tot aprovat a juny

* Entrega els llibres els dies 19 i 20 de juny.

**Ha de dur el document de lliurament.

*Entrega el lot de llibres els dies 19 i 20 de juny.

*Ha d’haver dut la sol·licitud de participació al centre abans del 20 de juny

**Ha de dur el document de lliurament.

Alumnat que s’ha de presentar a les proves extraordinàries

* Entrega els llibres els dies  4 i 5 de juliol.

**Ha de dur el document de lliurament.

* Entrega el lot de llibres els dies 4 i 5 de juliol.

*Ha d’haver dut la sol·licitud de participació al centre abans del 20 de juny.

**Ha de dur el document de lliurament.

**En el moment de lliurar els llibres de text en el centre, les famílies hauran d’entregar el document de lliurament de llibres de text. Aquest document es pot descarregar de la web de la conselleria i també en tindrem en format paper a la secretaria del centre.