Admissions ESO i Batxillerat per al curs acadèmic 2020-21

Tramitació telemàtica de la sol·licitud admissió: del 17 al 25 de juny.

• Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari obtindre la “clau d’admissió” (podeu vore aquest document explicatiu).
  • Podrà presentar la sol·licitud el pare, la mare o el tutor legal de l’alumne, llevat que aquest/a siga major d’edat.
  • Accedir a la web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per a emplenar formulari electrònic d’admissió, segons l’ensenyament que corresponga.

Criteris baremació sol.licituds:

• Podeu vore els criteris de baremació i els punts assignats en cada cas ací.

Requisit acadèmic:

• Alumnat provinent de centres de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics: El centre en què està matriculat ha d’enviar la informació relativa a la promoció o compliment del requisit acadèmic al centre al qual desitge incorporar-se. (NO PORTAR LA CERTIFICACIÓ ACADÈMICA AL CENTRE EN AQUEST CAS).
  • L’alumnat:
    • Que sol·licita plaça per a primer de Batxillerat i que durant el durant el curs 2019/2020 no ha finalitzat un cicle de Formació Professional de grau mitjà o no ha estat matriculat a quart de l’ESO.
    • Que sol·licita plaça per a segon de Batxillerat.
    • No matriculat al curs 2019/2020 en centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.

Ha d’aportar al centre de primera opció fins el 3 de juliol l’acreditació expedida pel centre d’origen, en què constarà, segons siga el cas, la superació dels ensenyaments que permeten l’accés a l’ensenyament sol·licitat i, si escau, la nota mitjana obtinguda. (EN AQUEST CAS, POSAR-SE EN CONTACTE AMB EL CENTRE).

Llistes provisionals:  15 de juliol.
Llistes definitives:  27 de juliol.
Matrícula:  del 28 al 31 de juliol i 1 i 2 de setembre.

MOLT IMPORTANT:

Separació, divorci, no convivència progenitors…

• Segons l’article 6.1d) de la Resolució de 15 de maig de 2020, del Conseller d’Educació, Cultura i Esport, en cas de no convivència dels progenitors per motius de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parella o situacions anàlogues i, si escau, la possible limitació de la pàtria potestat d’un d’ells, s’ha de marcar la casella habilitada al efecte.
  • Quan es marque la casella d’existència de no convivència, en el moment de formalització de la matrícula, s’haurà d’aportar la signatura i consignar les dades del pare, mare o tutor diferent a la persona que va formular la sol·licitud de plaça.

Declaració responsable a la sol·licitud telemàtica:

• A la sol·licitud telemàtica s’omplirà una Declaració Responsable que les circumstàncies al·legades s’ajusten a la realitat.
  • Aquesta Declaració substitueix l’aportació de documentació acreditativa de les circumstàncies al.legades en el moment de formular la sol·licitud, sense perjudici de la posterior acreditació i comprovació en el moment en què la situació sanitària ho permeta.
  • La falsedat en les dades declarades, o no suficientment acreditades, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud, i l’alumne/a s’escolaritzarà en algun dels centres en els quals resten llocs vacants, una vegada finalitzat el procés d’admissió.

Presentació única sol·licitud:

• Només es pot presentar electrònicament una sol·licitud per alumne/a i ensenyament que ha d’estar associada a la “clau d’admissió” que també serà única. Aquesta sol.licitud pot ser emplenada en més d’una ocasió durant el període en què estiga operativa l’aplicació per a formular sol·licituds d’admissió. En aquest cas s’ha de tindre en compte l’última sol.licitud presentada electrònicament.

Contacte amb el centre:
administracio@iesbotanic.es