Admissió FPB

15 de juliol

16 al 22 de juliol

• Presentació de sol·licitud

• Accedir a la web de la matrícula telemàtica de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (https://portal.edu.gva.es/telematricula/) per a emplenar formulari electrònic d’admissió, segons l’ensenyament que corresponga.

• Les persones sol·licitants que no tinguen la possibilitat d’accés a mitjans electrònics, poden acudir al centre en què se sol·licita plaça com a primera opció, que serà habilitat com a punt d’atenció a usuaris, amb cita prèvia, telefonant al 964739260.

• Cada sol·licitant formularà una única sol·licitud. La sol·licitud haurà de realitzar-la el pare, la mare o tutor/a legal.

• En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies requerides per a l’admissió. En tot cas, el centre podrà requerir la seua presentació en altre moment del procés. La falsedat en les dades declarades, o no acreditades suficientment, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud.

• En cas de no-convivència dels progenitors per separació, divorci, ruptura de parella o situacions anàlogues. S’ha de marcar la casella habilitada al efecte. Quan es marque la casella d’existència de no-convivència, en el moment de formalització de la matrícula, s’haurà d’aportar la signatura i consignar les dades del pare, mare o tutor diferent a la persona que va formular la sol·licitud de plaça. (Art.15é) de la Resolució de 31 de març de 2021.

• Requisit acadèmic/Consell Orientador (*):

• Heu de portar el requisit acadèmic (Consell Orientador), presencialment si procediu d’un altre centre, fins el 2 de juliol (amb cita prèvia, telefonant al 964739260).

• Matrícula: Del 16 al 22 de juliol.

• L’alumnat admés, una vegada publicades les llistes definitives d’ admesos ha de formalitzar la matrícula presencialment , demanant cita prèvia al telèfon 964739260.

• La documentació de matrícula estarà a la consergeria i a la web del centre

MOLT IMPORTANT: D’acord amb el Decret 135/2014, de 8 d’agost, per la qual es regulen els cicles formatius de Formació Professional Bàsica en l’àmbit de la Comunitat Valenciana si l’alumnat admés no formalitza matrícula en el termini expresat, s’entendrà que renúncia a la plaça escolar i la seua plaça es considerarà vacant per renúncia.

Cita prèvia: 964739260

Contacte amb el centre: 12002671.secret@gva.es