10ena. Convocatòria beques de Mobilitat en Educació Superior – Curs 2018-19

logosS’ha publicat ja la convocatòria de beques de Mobilitat en Educació Superior del PROGRAMA ERASMUS+ de la Unió Europea. La mateixa inclou 4 beques de mobilitat d’estudiants per a pràctiques per a alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior.

Aquestes beques permetran que 4 alumnes desenvolupen el seu mòdul d’FCT (3 mesos) en empreses d’PORTUGAL.

La seua quantia és de fins a 400 € per alumne i per mes, i estan finançades per la Direcció General de Educació i Cultura de la Unió Europea.

Els interessats en participar en aquesta convocatòria hauran de presentar les seves sol·licituds a la Secretaria del centre, des del divendres 3 d’octubre fins el dilluns 26 d’octubre, ambdós inclosos. El model de sol·licitud i les bases de la convocatòria es troben als enllaços següents:

Més informació en Direcció d’Estudis.