Jornada del 25N. Dia internacional de la violència contra les dones.

A l’IES de Betxí hem volgut visibilitzar aquest dia i mostrar el compromís que tenim amb la societat de lluitar pel bon tracte entre les persones, la igualtat entre els homes i les dones i el rebuig a qualsevol tipus de violència.

Després de realitzar un taller de prevenció de la violència de gènere amb l’alumnat de 4t d’ESO i la col·laboració de l’ajuntament de Betxí, s’ha treballat a les tutories amb la resta dels nivells educatius fent una conscienciació sobre la situació a la societat en què vivim. També el departament d’Educació física ha col·laborat amb save the children amb una cursa solidària: Kilòmetres de solidaritat pel dret de ser xiqueta.

L’associació d’alumnes ADATAU ha dissenyat cartells i els ha distribuït pel centre per a que aquest dia no siga indiferent per a ningú.

Us mostrem el resultat del treball realitzat amb l’exposició de les cançons treballades amb aquest motiu a les diverses tutories d’ESO. Tot el centre s’ha implicat i l’ alumnat de 1r de Batxillerat ha llegit un manifest sobre el 25 N que havia elaborat 3r de PMAR. A continuació s’han pogut vore i escoltar al llarg del matí els vídeos d’algunes de les cançons que s’havien treballat.

A tots i totes. Moltes gràcies!!