L’alumnat de 2n de Batxillerat de l’assignatura Empresa i Disseny de Models de Negoci va participar el passat 28 de març a l’Olimpíada d’Economia en la seua fase provincial. Està organitzada per la Universitat de València i per la Universitat Politècnica de València, i hi participen més de 250 alumnes.
Els resultats han sigut excel·lents: Jonathan Garcés, de 2n D, ha quedat en el 2n lloc, i Simona Petraglia, de 2n C, el desé, i rebran un premi de 1.000 euros cadascú. A més a més, Jonathan es classifica per a la Olimpíada Nacional que tindrà lloc el proper 17,18 i 19 de juny a Aranjuez.
L’esforç i il·lusió de l’alumnat participant, i la implicació de la professora Míriam Revert, del Departament d’Economia, han donat els seus fruits, i els transmetem l’agraïment i l’enhorabona.

