Campus para alumnos de 1º de bachiller

Fins al dilluns 6 de juny del 2016 està oberta la inscripció al Praktikum UPV. El Praktikum és un campus dirigit a alumnes de 1r de batxillerat i de cicles formatius de grau superior organitzat pel Vicerectorat d’Alumnat i Extensió Universitària i l’Àrea d’Alumnat, Rendiment i Avaluació Curricular de la Universitat Politècnica de València.

Durant la setmana del 27 de juny a l’1 de juliol, en horari de 10 a 17:30 h, els alumnes seleccionats desenvoluparan un programa d’activitats en grup amb professors de la UPV. En aquesta edició s’ofereixen 200 places, agrupades en 25 programes diferents, i amb la participació de més de 100 professors de la UPV.

Esperem que aquesta iniciativa siga d’interès per als alumnes.

Més informació sobre les bases de la convocatoria i el llistat de projectes els pots trobar en la pàgina web de PRAKTIKUM UPV .