Nuevo ciclo superior de programación informática

Des del BENIGASLÓ volem compartir amb totes i tots vosaltres una molt bona notícia: al nostre centre tenim un Nou cicle superior de programació informàtica que es ficarà en marxa per al pròxim curs 2020-2021.

Creiem que una notícia tan bona l’hem de compartir amb totes aquelles persones interessades, en especial amb l’alumnat que acaba els seus estudis de cicles formatius de grau mitjà o de batxillerat i volen canalitzar la seua futura vida laboral cap al món de la informàtica.

El cicle que començarà serà  un cicle formatiu de grau superior de la família Informàtica i comunicacions, concretament el cicle “Desenrotllament d’aplicacions multiplataforma”, centrat en els llenguatges de programació i la implementació d’aplicacions. No dubtem  de les moltes eixides que té este cicle en un món com el nostre com tampoc de la capacitació que proporcionarà a tot l’alumnat que l’estudie.

Esperem que ens ajudeu a difondre esta informació a tot el futur alumnat interessat en este nou cicle.