Listado provisional alumnado aspirante al premio de Bachillerato del curso 2020-2021

Per indicació de la cap de servei d’Ordenació Acadèmica, us comuniquem que el dia 4 de juny de 2021,  ha estat publicat el llistat d’alumnat aspirant al premi de batxillerat del curs 2020-2021.

Aquest alumnat es considera aspirant als premis extraordinaris de Batxillerat perquè compleix els requisits establerts en la base segona de la Resolució de 20 de maig de 2021, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen per a la Comunitat Valenciana els premis extraordinaris de Batxillerat corresponents al curs 2020-2021. (DOGV 9090, 24.05.2021).

Us recordem el calendari segons el qual l’alumnat compta amb 10 dies hàbils des de la publicació d’aquest llistat provisional d’aspirants per presentar als centres educatius:

• Possibilitat de renúncia a ser considerat aspirant a aquest premi mitjançant la presentació de l’annex I a la secretaria del centre educatiu.
  • Al·legacions al llistat provisional d’aspirants mitjançant la presentació de l’annex II a la secretaria del centre educatiu.

Una salutació ben cordial.