Banco de Libros. Protocolo actuación. Junio 2020

PROTOCOL RECOLLIDA BANC DE LLIBRES 2020 (covid-19)

1.- L’alumnat de qualsevol curs que vulga participar per primera vegada en el Programa de Banc de Llibres, haurà de portar emplenada correctament la petició telemàtica des de casa junt amb el lot de llibres complet del curs passat en les condicions òptimes i folres nous per evitar contagis.

Podeu descarregar la instància al següent enllaç:

2.- L’alumnat que ja és membredel Programa de Banc de Llibres, lliurarà el lot complet en una bossa de plàstic blanc biodegradable escrivint fora el nom i cognoms en majúscules, curs i grup actuals ben visibles.

3.- Tots els llibres amb folres nous seran revisats per tutors/es en les aules assignades per curs, grup i hora concreta, que seran comunicades per la web família.El professoratfarà la comprovació que estan tots els llibres i farà les anotacions oportunes en el contracte. Els llibres només els podrà manipular l’alumne/a.

Poden donar-se alguns casos entre els alumnes:

• HAN PERDUT EL LLIBRE. Hauran de passar per secretaria per a pagar-lo i se li donarà un rebut. Si no ho fan, abandonaran el banc de llibres.
  • LLIBRE MOLT DETERIORAT i que abans segons la fitxa no estava així. Hauran de pagar el llibre a secretaria.

Només alumnat de 4t d’ESO. Quan s’haja revisat tot el conjunt de cada alumne/a, tots i totes els/les QUE TINGUEN MATÈRIES SUSPESES, agafaran els llibres corresponents per tal que puguen estudiar-les per a examinar-se en la convocatòria de juliol.

4.- Al centre acudirà un únic membre de la família, bé l’alumne/a o un familiar si aquest no pot, amb mascareta i complint les instruccions segons la Fase en la que ens trobem que estan a la web.

5.- Entrarà per la porta d’accés al centre Avda. Arcadi Garcia i Sanz n. 1. L’alumne/a esperarà al carrer en filera guardant la distància de seguretat fins que li toque el torn.