El Benigasló participa en el festival educativo de cine CINEDFEST

CINEDFEST

Alumnes del nostre institut han realitzat dos curtmetratges per al festival de cine educatiu de Canàries, Cinedfest.

El projecte ha estat dirigit per la professora d’informàtica Marisa Ortiz i ha contat amb la participació dels alumnes de 3r d’ESO que s’han fet càrrec de totes les fases de producció, des del guió a l’edició final i, per suposat, han sigut els actors i actrius protagonistes de les dues pel·lícules.

Podeu veure el resultat en la pàgina oficial del festival, en la secció de curts de secundària de la península :

www.cinedfest.com/index.php/ver-cortos/cortos-2016/category/secundaria-5

Curtmetratge La llamada

SINOPSI : Fiar-se d’algú a qui només coneix a través d’una xarxa social fa que la Laura comenci a tenir seriosos problemes.

Curtmetratge Sin Salida

SINOPSI : Sofia pateix bulling al seu centre, és una cosa que fins i tot li treu la son. Dormir-se en una classe provoca uns fets que acaben donant un gir inesperat.