XARRADA GRATUÏTA
TÉ AUTISME: I ARA QUÈ?
La FAMPA MARINA BAIXA «Federació de pares i mares de Benidorm i comarca» organitza, en col·laboració amb l’Ajuntament de Benidorm, la xarrada «Té autisme: i ara què?».
La xarrada estarà a càrrec del psicòleg Daniel Millán, llicenciat en psicologia clínica i de la salut, especialista en psicopatologia i neurodesenvolupament, escriptor i conferenciant.
- Dia: 27 de febrer
- Hora: 17:30 h (obertura de portes a les 17:10 h, es prega puntualitat)
- Ubicació: Saló d’actes de l’Ajuntament de Benidorm
- Qui pot assistir? Qualsevol persona interessada en este tema.
INSCRIPCIONS fins al 20 de febrer o fins a esgotar l’aforament:
Enviant un correu electrònic a fampaformacion@gmail.com indicant:
- Nom complet
- DNI
- Centre escolar dels seus fills/es o si assisteix com a professional o persona interessada en el tema.
Les famílies associades a les AMPA de Benidorm, Puig Campana Finestrat o Les Eres Relleu que adjunten el número de carnet tindran prioritat en les places.
Degut a la duració i als temes que es tractaran, esta xarrada està dirigida a persones adultes.
Important: La falta d’assistència sense avisar a este esdeveniment tindrà com a penalització no poder participar en cap altra formació/xarrada/activitat organitzada per la FAMPA MARINA BAIXA durant el curs 25/26.
Per a poder reservar la plaça és obligatori enviar les dades completes i individuals de cada assistent sol·licitades anteriorment.
🌐 www.fampamarinabaixa.es
🌐 www.danielmillan.com

