Victòria de la plata de l’alumne Carlos Alguacil Delgado en les CVSkills 2023 en l’àrea de Disseny i animació de jocs 3D

Les Skills són les Olimpíades de Formació Professional, en la qual els estudiants d’FP participen per a demostrar les destreses i habilitats que han adquirit. Tots els anys se celebra en la Fira de Mostres de València, on hi ha 7 especialitats i quasi 30 modalitats.

És la primera edició en la qual participa el nostre alumnat del Cicle Superior d’Animació 3D, Jocs i Entorns Interactius en la modalitat de Disseny i Animacions de Jocs 3D. Després d’una setmana de molta faena i de competició intensa entre 8 altres centres participants, ens enorgulleix comunicar que el nostre alumne Carlos Alguacil Delgado, ha guanyat la medalla de plata.

El més que merescut premi ha sigut felicitat i reconegut per David Vento Diéguez, Director Territorial d’educació, cultura i esport.

Amb la victòria de la plata de l’alumne Carlos Alguacil es demostra que l’esforç i la dedicació tenen la seua recompensa.

Enhorabona!