3a Milla Solidària

Mil quatre milions de gràcies!!!

Més de mil euros, com mil sols esplèndids. Radiants com el dia que ens va eixir el divendres passat: ple de somriures, ple de solidaritat, ple de bon rotllo… ple d'”essència Beatriu”! GRÀCIES a Jaume Soriano (el cap pensant), a tota la comissió organitzadora, als/les 341 participants, a l’AMPA i a Frutas Manuel Gómez (que ens van regalar l’avituallament de fruita i aigua), a la colla de xeremites i tabalets (mira que ens agrada escoltar-la!!), al departament d’Educació de l’Ajuntament, a la Creu Roja (ambulància i personal sanitari), als efectius de la Policia Local del Salt de l’Aigua, a Escuela de Natación Delfines (que ens va deixar l’arc de la meta), al personal de serveis tècnics de l’Ajuntament, a qui va gastar les papereres, a l’alumnat/professorat que va ajudar a netejar (poquets, però BONS), a l’speaker, a qui va vindre amb un grapat de bitllets per comprar un dorsal, a qui va vindre amb un euro i molta il·lusió. .. A tota la gent facilitadora, gràcies a la qual la Milla Solidària es va convertir en una gran festa!L’alegria és gran.

Junt a eixos 1004 euros volem fer arribar a les famílies afectades per eixa malaltia una injecció d’esperança i d’energia positiva.

Ací estem. I JUNTS/-ES podem!!!

Puede ser una imagen de 7 personas, personas de pie y texto