NOVA AULA INDÚSTRIA 5.0

A partir del pròxim curs 2024-25, el centre disposarà d’un nou espai, anomenat Aula Indústria 5.0, en el qual els alumnes de cicles formatius de les famílies professionals d’Instal·lació i Manteniment i Energia i Aigua podran adquirir nous coneixements utilitzant les últimes tecnologies tan demandades en el mercat actual, incorporant tècniques d’AI, anàlisi de dades mitjançant BigData, etc.

El disseny d’esta aula està enfocat als alumnes dels cicles de grau mitjà d’Instal·lacions de Producció de Calor, d’Instal·lacions Frigorífiques i de Climatització i als alumnes de grau superior de Manteniment d’Instal·lacions Tèrmiques i de Fluids, i els d’Eficiència Energètica i Energia Solar Tèrmica.

La incorporació d’esta aula al nostre centre ve de la col·laboració amb l’empresa KEYTER a través del finançament del programa INNOVATEC amb les seues assignacions econòmiques extraordinàries per a la creació d’aules indústria 5.0 en els centres docents de titularitat pública de la Generalitat mitjançant fons MRR, en l’exercici 2023, dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència, finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.