Beatriu al Natura 2024

El dia va començar amb moltes mirades al cel… i a la terra. Seguirà ploent? Hi haurà massa fang?

Un “0%” gloriós a www.eltiempo.es i un “avant!” al grup de whatsapp dels guies ens va posar en marxa amb més ganes encara!

Arribant a l’institut, les primeres camisetes verdes. Sí, molt bé, hui vivim en verd!

I a l’institut tots I totes als seus llocs amb els nervis de qui espera amb ànsia un moment especial…

Els bocates de Juan, els autobusos… ara sí que sí!!

Tot el matí amb missatges il·lusionants als grups de whatsapp, amb converses mai fetes amb alumnat i professorat… quin gustasso conviure fora del que és purament acadèmic!

Olor a terra banyada, uns paisatges més nets que mai, un poc de frescoreta… I un cansament compartit i ajudat pels qui t’envolten.

De tornada a l’ies només somriures. Sol, molt sol. I satisfacció d’haver viscut un gran dia.

806 persones repartides en 6 rutes:

• Platja i far de l’Albir.

• De la Vila a la cala de Finestrat.

• Ruta de l’aigua a Sella.

• La serreta de Xirles.

• El riu i pantà de Guadalest.

• Les cales del sud de la Vila.

GRÀCIES als guies de les rutes, als tutors/-es, a la comissió de disseny, tria i repartiment de les samarretes, a les persones que han organitzat els autobusos, a les 2 empreses implicades, a les persones encarregades de la part burocràtica (indispensable per a la nostra seguretat), a les persones que han fet vídeos promocionals, al cicle d’imatge i so, al d’agències de viatges, al professorat de cicles que ha reforçat les rutes d’eso i bat, a la comissió organitzadora del dinar posterior, als departaments encarregats de les tasques avaluables, al professorat i personal de guàrdia al centre, als ajuntaments i policies locals dels pobles implicats, a tots els catalitzadors/-es de bon rotllo, a totes les persones facilitadores i a tot l’alumnat que s’ha afegit a compartir esta il·lusió.

Un GRÀCIES molt especial a Edu Segrelles Vaello de l’IES Pere Maria per la seua disponibilitat, paciència i per tots els seus consells en tot el muntatge.

Gràcies a tots i totes, i ENHORABONA, perquè una vegada més hem comprovat que junts som imparables!!!

BEATRIU AL NATURAL.

Divendres 19-abril-2024