ENHORABONA A L’ALUMNAT DEL BEATRIU DE CICLES D’AIGUA PEL RECONÉIXEMENT AL PROJECTE DUALIZA

Benidorm, 09/05/2023

El passat 5 de maig l’IES Beatriu Fajardo va participar en el IX Congreso de Formació Professional organitzat per #FPEmpresa i #CaixaBankDualiza. En el marc d’aquest congrés vam rebre el reconeixement pel nostre projecte “Banc de Proves Hidràuliques i digitalització de l’aigua” el qual amb el suport rebut a la convocatòria Dualiza de FPEmpresa i CaxabankDualiza i amb la col·laboració de l’empresa #Hidraqua estem finalitzant. Hem de traslladar aquest reconeixement als nostres alumnes de cicles de grau mitjà de muntatge de xarxes d’aigua i de grau superior en gestió de l’aigua, d’ells és, especialment, el mèrit pel treball portat a terme. ENHORABONA!