Informació Organització Curs 2020/2021

INFORMACIÓ DE L’INICI DEL CURS 2020-2021
IES BARRI DEL CARME DE VALÈNCIA

INCORPORACIÓ Al CENTRE

La incorporació de l’alumnat serà escalonada des de dimarts fins dijous segons el següent calendari:

Dimarts 8 de setembre:

• 2 ESO B a les 08,30h a l’aula de Dibuix de la primera planta. Els rebrà la seua tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19. Aquest dia tindran classe segons el seu horari del dimarts, pel que finalitzaran a les 15,05h.
  • 2 ESO A a les 09,00h en el Saló d’actes, els rebrà la seua tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19. A les 10,00h passaran a les seues aules habituals, la meitat de la classe a la 1.3 de la primera planta i l’altra meitat a la 2.11 de la segona, on tindran classe segons el seu horari del dimarts, pel que finalitzaran a les 15,05h.
  • 1 ESO B a les 10,00h a l’aula 2.14 de la segona planta. Els rebrà la seua tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19. Aquest dia tindran classe segons el seu horari del dimarts, pel que finalitzaran a les 14,10h.
  • 1 ESO A a les 11,00h a l’aula de Música de la segona planta. Els rebrà el seu tutor i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19. Aquest dia tindran classe segons el seu horari del dimarts, pel que finalitzaran a les 15,05h.
  • 1 Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials: des de les 10,15h fins a les 11,30h en el Saló d’actes. Els rebrà la seua tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs. Una vegada finalitzada la sessió, l’alumnat eixirà del centre i el dimecres 9 de setembre començarà les seues classes segons el seu horari.
  • 1 Batxillerat d’Arts: des de les 11,45h fins a les 13,00h en el Saló d’actes. Els rebrà la seua tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs. Una vegada finalitzada la sessió, l’alumnat eixirà del centre i el dimecres 9 de setembre començarà les seues classes segons el seu horari.
  • 1 Batxillerat de Ciències: des de les 13,15h fins a les 14,30h en el Saló d’actes. Els rebrà la tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs. Una vegada finalitzada la sessió, l’alumnat eixirà del centre i el dimecres 9 de setembre començarà les seues classes segons el seu horari.

Dimecres 9 de setembre:

• 3 ESO A: des de les 09,00h fins a les 10,30h en el Saló d’actes. Els rebrà el seu tutor i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs. Una vegada finalitzada la sessió, l’alumnat eixirà del centre i el dijous 10 de setembre començarà les seues classes segons el seu horari.
  • 3 ESO B: des de les 10,45h fins a les 11,15h en el Saló d’actes. Els rebrà el seu tutor i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs. Una vegada finalitzada la sessió, l’alumnat eixirà del centre i el dijous 10 de setembre començarà les seues classes segons el seu horari.
  • 4 ESO A: des de les 11,30h fins a les 13,00h en el Saló d’actes. Els rebrà la seua tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs. Una vegada finalitzada la sessió, l’alumnat eixirà del centre i el dijous 10 de setembre començarà les seues classes segons el seu horari.
  • 4 ESO B: des de les 13,15h fins a les 14,45h en el Saló d’actes. Els rebrà la seua tutora i un membre de l’equip directiu i els informaran de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs. Una vegada finalitzada la sessió, l’alumnat eixirà del centre i el dijous 10 de setembre començarà les seues classes segons el seu horari.

Dijous 10 de setembre:

S’incorporaran tots els grups de 2 de Batxillerat a les 08,00h i tindran classe segons el seu horari habitual. Els rebrà un membre de l’equip directiu i el professor o la professora de la matèria segons l’horari i se’ls informarà de les mesures de seguretat davant la Covid-19 i de com serà l’assistència durant el curs.

• 2 Batxillerat d’Arts al Saló d’actes.
  • 2 Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials a l’aula 2.12
  • 2 Batxillerat de Ciències a l’aula 3.17

INICI DE LES CLASSES

A causa de la situació generada per la crisi sanitària derivada de la covid-19 és necessari establir una organització extraordinària del curs 2020-2021. Si no esdevenen canvis en l’escenari actual, l’alumnat de 1r i 2n de l’ESO i de 2n de Batxillerat de Ciències,  Arts i Humanitats i Ciències Socials assistirà diàriament a classe.

La resta de grups de l’ESO i de Batxillerat, 3r i 4t de l’ESO i 1r de Batxillerat, assistiran al centre en dies alterns en períodes de dues setmanes:

Primera part de cada grup assistiran:

• 1a setmana: dilluns, dimecres i divendres
  • 2a setmana: dimarts i dijous

Segona part de cada grup assistiran:

• 1a setmana: dimarts i dijous
  • 2a setmana: dilluns, dimecres i divendres

La reducció del número d’alumnat en cada grup permetrà que es puga garantir el requisit de mantindre la distància interpersonal a les aules de 1,5 metres.