Radio

INFORMACIÓ IMPORTANT

En les dates que a continuació s’indiquen, l’alumnat i les seues famílies  podran accedir a les qualificacions i a l’informe individual valoratiu a través de la webfamilias.
2n Batxillerat: des del 15 de juny.
Resta de grups: des del 16 de juny.

Per a l’alumnat d’ESO, les tutores i tutors enviaran per correu electrònic a les famílies, el Consell orientador.

Per a l’alumnat que romandrà en el centre el pròxim curs, amb aquesta informació serà suficient. Per a l’alumnat que canvie de centre educatiu o per qualsevol altre motiu necessite més informació, podrà sol·licitar cita a través del correu electrònic 46020391@gva.es i se li facilitarà dia i hora per a recollir-la el centre.

Ja està disponible en la web de l’institut (pestanya PAU) el procediment de matrícula per a les Proves d’Accés a la Universitat.

També es troba publicada en la web (pestanya Secretaria-Matrícula) el procediment i dates de matrícula en el centre.

En tots dos casos, matrícula PAU i matrícula del pròxim curs, es prega que es realitze de manera telemàtica, tal com s’indica en la web, sempre que siga possible.

————————————————–

A L’ATENCIÓ DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA  03-04-2020  SECRETARIA AUTONÒMICA D’EDUCACIÓ i FORMACIÓ PROFESSIONAL

A L’ATENCIÓ DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA  27-03-2020  SECRETARIA AUTONÒMICA D’EDUCACIÓ i FORMACIÓ PROFESSIONAL

————————————————

Comunicat a totes les famílies en relació a la suspensió temporal de l’activitat educativa presencial

El dilluns 23 de març es reinicien les activitats acadèmiques de manera NO PRESENCIAL a causa de l’Estat d’Alarma decretat pel Govern. Davant aquesta situació i a fi de mantindre un acompanyament educatiu a l’alumnat el més normalitzat possible, mentre es mantinga la suspensió temporal de l’activitat educativa presencial, s’adoptaran les mesures necessàries per a atendre l’alumnat i a les seues famílies.

Tot el professorat es posarà en contacte amb l’alumnat i/o les seues famílies mitjançant els mitjans que considere necessaris, webfamílies, correu electrònic, contacte de WhatsApp, altres recursos online… En aqueixa comunicació s’informarà de tot allò relatiu a la seua assignatura perquè l’alumnat puga seguir el seu aprenentatge de la millor manera possible donades les circumstàncies, possibles treballs, formes de lliurament, possibles proves online i la seua avaluació.

Les famílies que no tinguen accés a la webfamílies, poden sol·licitar-ho, indicant totes les seues dades, a la següent adreça de correu electrònic 46020391@gva.es

Aquelles famílies que no disposen d’accés en el seu domicili habitual als recursos TIC han de comunicar-lo a l’adreça de correu electrònic 46020391@gva.es.

Per motius de seguretat sanitària, si alguna família necessita comunicar-se amb alguna professora o algun professor, ha de fer-lo preferentment mitjançant la webfamílies o en defecte d’això per correu electrònic.

El centre romandrà tancat fins que es reben noves instruccions des de les autoritats competents.

———————————————–

Orientació psicològica a famílies en temps de COVID-19. Col·legi Oficial de Psicologia de la Comunitat Valenciana

Guía Orientación Adolescentes

———————————————-

Inauguració de la ràdio del centre

ONA DEL BARRI

El 13 de febrer de 2020, dia Mundial de la ràdio, s’inaugura la ràdio del centre IES Barri del Carme de València. La ràdio és una eina a través de la qual es pot aprendre de manera amena i participativa, enfortint el treball individual i col·laboratiu, desenvolupant les competències clau:

Competència en comunicació lingüística: permet posar en pràctica les destreses bàsiques de la llengua (escoltar, parlar, llegir i escriure).

Competència matemàtica i competències bàsiques en ciència i tecnologia: la ràdio pot ser un mitjà per a informar sobre informes senzills que s’hagen treballat a l’aula o investigacions que s’hagen dut a terme.

Competència digital: requereix buscar informació en diverses fonts valent-se de les TIC i desenvolupar així destreses relacionades amb la selecció, tractament i creació de continguts.

Competència d’aprendre a aprendre: és un mitjà molt divertit i motivador per a l’alumnat, potència l’aprenentatge autònom i ajuda a desenvolupar estratègies de planificació, supervisió i avaluació.

Competència social i cívica: permet prendre consciència dels diferents punts de vista, respectar la pluralitat i els valors democràtics.

Competència sentit de la iniciativa i esperit emprenedor: la ràdio és una oportunitat per a emprendre i innovar.