Xarxa Llibres

Programa Banc de Llibres

INFORMACIÓ PER A LA DEVOLUCIÓ DELS LLIBRES DE TEXT

EN L’INSTITUT PER A l’ALUMNAT QUE PARTICIPA EN EL BANC DE LLIBRES

Per a facilitar la devolució i lliurament de llibres, aquest curs es realitzarà al mateix temps segons les següents indicacions:

4ESO: l’alumnat de 4t ESO A i B que titule en l’avaluació ordinària, retornarà els llibres de text els dies 15 i 16 de juny segons siga el seu torn presencial d’aqueixa setmana.

• Dimarts 15 de juny a les 12:00h

• Dilluns 14 de juny a les 11:15h

3ESO: l’alumnat de 3r ESO A i B que tinga totes les assignatures superades, retornarà els llibres de text els dies 16 i 17 de juny segons siga el seu torn presencial d’aqueixa setmana i al mateix temps recollirà els de 4t ESO.

• Dimecres 16 de juny a les 13:15h

• Dijous 17 de juny a les 09:00h

2ESO: l’alumnat de 2 ESO A i B que tinga totes les assignatures superades, retornarà els llibres de text el dia 17 de juny i al mateix temps recollirà els de 3r ESO.

• 2 ESOB el dijous 17 de juny a les 11:15h

• 2 ESOA el dijous 17 de juny a les 12:30h

1ESO: l’alumnat de 1 ESO A i B que tinga totes les assignatures superades, retornarà els llibres de text el dia 21 de juny i al mateix temps recollirà els de 2n ESO.

• 1 ESOA el dilluns 21 de juny a les 08:00h

• 1 ESOB el dilluns 21 de juny a les 11:15h

En tots els casos, només recollirà llibres per al curs següent l’alumnat que seguirà matriculat en l’IES Barri del Carme. Si algun alumne/a es matricula en un altre centre, no ha de recollir els llibres, ho farà en el centre on vaja a matricular-se.

L’alumnat de 4t ESO que no titule en l’avaluació ordinària i de 3r, 2n i 1r d’ESO que no promocionen en l’avaluació ordinària, entregarà els llibres el dimarts 6 de juliol, una vegada haja finalitzat l’avaluació extraordinària i haja titulat en el cas de 4t ESO o promocionat a un curs superior.

IMPORTANT: Per a continuar participant en el Banc de Llibres en el curs 2021-2022, serà imprescindible el lliurament del lot complet de llibres i portar completades dues còpies del document que es pot descarregar en la següent adreça:

Una vegada acabada la devolució dels llibres, se li entregarà còpia segellada del document de lliurament.