MATRICULAS

Informacion sobre Matriculas

Informació sobre les assignatures dels diferents cursos segons el Projecte Lingüístic de Centre:

1ESO2ESO3ESO4ESO1 BACH2 BACH ARTES2 BACH CIENCIAS, 2BACH HUMANIDADES Y CIENCIAS SOCIALES

SOL·LICITUD DE MATRÍCULA  –  curs 2021-2022

IMPORTANT: en la part inferior de la primera pestanya de la plataforma de matrícula (apartat “usuari” i “password”), ha de crear el seu propi usuari i contrasenya, el centre no pot fer-lo, ha de fer-lo vosté. No oblide emplenar totes les dades que se sol·liciten així com adjuntar la documentació requerida. Per a finalitzar el procés ha de pulsar “Guardar dades” i descarregar el pdf com a justificant de la sol·licitud.

ALUMNAT QUE POT REALITZAR LA SOL·LICITUD DE MATRÍCULA ENTRE EL 25 de juny i el 4 de juliol:

– Alumnat de centres adscrits:

• del CEIP Santa Teresa per a 1r ESO
  • de l’Escolania per a 3r ESO

– Alumnat del centre de 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO i 1r Batxillerat que ha aprovat totes les assignatures en la convocatòria ordinària.

– Alumnat de 4t ESO del centre que ha titulat en la convocatòria ordinària per a batxillerat de Ciències o d’Humanitats i Ciències Socials, i que va realitzar la preinscripció preceptiva.

La matrícula es realitzarà de manera telemàtica en el següent enllaç:    https://iesbarridelcarme.matriculasescolares.com/

La matrícula no serà efectiva fins que es comproven totes les dades.

ALUMNAT QUE POT REALITZAR LA SOL·LICITUD DE MATRÍCULA ENTRE EL 10 i el 20 de juliol: :

Alumnat del centre de 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO i 1r Batxillerat que es va haver de presentar a la convocatòria extraordinària.
Alumnat de 4t ESO del centre que que es va haver de presentar a la convocatòria extraordinària per a repetir 4t ESO o per a batxillerat de Ciències o d’Humanitats i Ciències Socials, i que va realitzar la preinscripció preceptiva.

La matrícula se realizará de forma telemática en el siguiente enlace:   https://iesbarridelcarme.matriculasescolares.com/

La matrícula no será efectiva hasta que se comprueben todos los datos.

ALUMNAT NO MATRICULAT EN EL CENTRE EN EL CURS 20-21 I QUE HA SIGUT ADMÉS EN LES LLISTES DEFINITIVES DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ DE CONSELLERIA ENTRE EL 26 i el 29 de juliol:

La matrícula es realitzarà de manera telemàtica en el següent enllaç:  https://iesbarridelcarme.matriculasescolares.com/

La matrícula no serà efectiva fins que es comproven totes les dades.

_____________________________________________

CURS 2020– 2021

CALENDARI DE MATRÍCULA TELEMÀTICA del 22 al 26 de juny, per a l’alumnat:

• Del CEIP Sta Teresa de 6 E.P. que passa a l’Institut
  • Alumnat del centre que en el curs 19-20 estava en 1r, 2n, 3r ESO o en 4t ESO i vol fer Batxillerat de Ciències o Bachillerat d’Humanitats i Ciències Socials.
  • Alumnat que en el curs 19-20 estava en 1r de Batxillerat.

_______________________________

CALENDARI DE MATRÍCULA TELEMÀTICA del 28 al 31 de juliol, per a l’alumnat:

• Alumnat de 2n Batxillerat del centre que repetisca curs.
  • Alumnat de fora del centre.
  • Alumnat de 1r de Batxillerat d’Arts

—————————————

NORMES DE MATRÍCULA ESO curs 2019-2020

NORMES DE MATRÍCULA BATXILLERAT curs 2019-2020